Poniżej prezentujemy tłumaczenie oryginalnej informacji przekazanej przez Bambu Lab a dotyczącej problemów z kablem zasilającym podgrzewany stół w drukarkach A1. Jest to aktualizacja wcześniej podanej informacji w tej sprawie.
Chciałbym zacząć od podziękowania wszystkim za cierpliwość w tej sprawie. Przepraszamy za opóźnienie w podawaniu informacji, ale nadal intensywnie pracujemy, aby dowiedzieć się więcej o tym problemie i upewnić się, że przekazujemy dokładne i rzetelne wiadomości o tym, co należy teraz zrobić.
Nowe ustalenia
W momencie publikowania wcześniejszego wpisu na blogu, stwierdziliśmy, że mniej niż 0,1% wszystkich sprzedanych drukarek A1 wykazuje problemy związane z uszkodzeniem kabla zasilającego podgrzewany stół roboczy.
W tych drukarkach wystąpiły problemy związane z uszkodzeniem złącza kabla stołu wynikającym z powodu działania czynników zewnętrznych lub jakości wykonania, a niektóre z nich są nadal badane w celu zidentyfikowania przyczyny.
Zdarzały się przypadki, w których drukarka została postawiona na złączu kabla w trakcie instalacji, co spowodowało poważne obciążenie kabla i w konsekwencji jego uszkodzenie. W innych przypadkach źródło zgłaszanego problemu może być związane z innymi czynnikami i wciąż czekamy, aż drukarki, których to dotyczy, trafią z powrotem w ręce naszego zespołu inżynierów w celu szczegółowego zbadania problemu.
Mimo iż liczba wadliwych drukarek jest bardzo mała, traktujemy bezpieczeństwo naszych klientów bardzo poważnie i dopóki nie dowiemy się więcej na temat tego, co dokładnie powoduje problem z kablem grzewczym, zdecydowanie zalecamy wszystkim zaprzestanie korzystania z drukarki A1 dla ich własnego bezpieczeństwa.
W tej chwili nie jesteśmy jeszcze w stanie określić ze 100% pewnością, co jest przyczyną problemu i wolimy wybrać bezpieczną opcję, czyli zalecić wszystkim zaprzestanie korzystania z drukarki do czasu uzyskania przez nas większej ilości informacji.
Usterki wynikające ze zmęczenia materiału są złożone i wymagają obszernych testów oraz czasu, aby je dokładnie zrozumieć; naszym celem jest zapewnienie całkowitego bezpieczeństwa naszym klientom i dlatego nie chcemy spieszyć się z wyciąganiem pochopnych wniosków.
Aktualne rozwiązania
Biorąc pod uwagę problemy, z jakimi borykają się klienci przy próbie samodzielnej oceny stanu uszkodzenia kabla, a także w celu zapewnienia naszym klientom maksymalnego bezpieczeństwa, rozszerzamy akcję wycofywania urządzeń, obejmując nią wszystkie drukarki A1 dostępne obecnie na rynku, niezależnie od ich stanu.
Ponadto zdecydowanie wzywamy wszystkich użytkowników do zaprzestania korzystania z drukarek A1 do czasu rozwiązania problemu.
Zdając sobie sprawę ze znacznych niedogodności, jakie może to spowodować, oferujemy opcje rekompensaty dla klientów, którzy dokonali zakupu za pośrednictwem naszego sklepu internetowego, wymienione poniżej:
Opcja 1 – Zwrot pieniędzy
Zdajemy sobie sprawę, że nikt nie chce uziemić swojej drukarki i czekać miesiącami na jej wymianę, dlatego też wszyscy klienci mogą zwrócić swoją drukarkę A1 i otrzymać 100% zwrot kosztów zakupu. Oznacza to, że będziesz musiał zapakować swoją drukarkę i odesłać ją do nas, tak jak w przypadku zwykłego zwrotu.
Proces ten może potrwać do 15 dni roboczych, zanim zwrot zostanie zrealizowany, w zależności od warunków wysyłki i innych potencjalnych opóźnień, ale dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać tę kwestię tak szybko, jak to tylko możliwe i zwrócić poniesione koszty.
Jeśli jednak chciałbyś od razu przejść na inny model drukarki Bambu Lab i kontynuować drukowanie, otrzymasz od nas dodatkowy kupon rabatowy o wartości 80 USD (równoważne rabaty będą dostępne w różnych sklepach i regionach) dla klientów zwracających drukarkę.
Zniżka ta obejmuje drukarki z serii A1 Mini, P1 i X1 z naszego sklepu, dzięki czemu możesz zamówić inny model i wrócić do drukowania w jak najkrótszym czasie.
Oczywiście kupon ten można będzie również wykorzystać do ponownego zakupu drukarki A1, gdy będzie ona dostępna. Spodziewamy się, że nowa partia drukarek A1 ze zmienionym kablem będzie dostępna w okolicach maja.
Opcja 2 – oczekiwanie na pojawienie się poprawionego stołu i jego samodzielna wymiana
Niektórzy z naszych klientów mogą chcieć zatrzymać swoją drukarkę, aby uniknąć kłopotów ze zwrotem, i po prostu wymienić stół roboczy, gdy nowy będzie dostępny ( spodziewamy się tego pod koniec marca, ponieważ planujemy wysyłkę lotniczą do lokalnych magazynów).
Jeśli wolisz zachować swoją drukarkę A1 i wymienić stół grzewczy, gdy nowa ulepszona wersja będzie dostępna, jako rekompensatę za wydłużone oczekiwanie zapewnimy kupon rabatowy o wartości 120 USD (równoważne rabaty będą dostępne w różnych sklepach i regionach) ważny na dowolny produkt w naszym sklepie internetowym, który zostanie udostępniony po dostarczeniu nowego stołu grzewczego.
Przygotowaliśmy szczegółowy artykuł Wiki na ten temat oraz film na YouTube, który przeprowadzi Cię przez ten proces, który powinien zająć około 20 minut. Dopilnujemy, aby te wskazówki były dalej ulepszane do czasu udostępnienia nowych stołów grzewczych.
Prosimy o dokładne sprawdzenie tych informacji przed podjęciem decyzji o wyborze tej opcji, abyś miał pewność, że proces wymiany stołu grzewczego jest dla Ciebie zrozumiały i możesz go wykonać samodzielnie. Chcielibyśmy również wspomnieć, że okres gwarancji w tym przypadku zostanie wydłużony o dodatkowe 6 miesięcy.
Należy również pamiętać, że w niektórych krajach, ze względu na obowiązujące lokalne przepisy, samodzielna wymiana stołu przez konsumenta może nie być możliwa i w takim przypadku jedynym rozwiązaniem jest zwrot pieniędzy za drukarkę.
Jak złożyć wniosek?
Prosimy o przekazanie Twojej decyzji za pomocą specjalnie przygotowanej przez nas strony rejestracyjnej. Znacznie pomoże nam to w prognozowaniu ilości materiałów, które musimy przygotować i optymalizacji całego procesu w celu sprawnego rozwiązania tego niefortunnego problemu.
Klienci, którzy dokonali zakupu u naszych oficjalnych resellerów, powinni otrzymać taką samą rekompensatę za pośrednictwem resellera. Prosimy o kontakt ze sprzedawcami w celu uzyskania szczegółowych informacji.
Dalsze uwagi
Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności wynikające z tej sytuacji i dziękujemy za Wasze zrozumienie. Prosimy również pamiętać, że plan ten może jeszcze zostać zmodyfikowany jeśli podczas naszego dochodzenia odkryjemy nieprzewidziane wcześniej okoliczności. Jednocześnie zapewniamy, że nadal dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić bezpieczeństwo i zadowolenie naszych klientów.
Zaktualizowane informacje w tej sprawie przekażemy tak szybko, jak to możliwe, gdy tylko zdobędziemy więcej informacji na temat samego problemu
Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub potrzebujesz dalszej pomocy, skontaktuj się z nami.
Oryginalna treść komunikatu w języku angielskim dostępna jest tutaj:
A drukarki 3D Bambu Lab znajdziesz na naszej stronie:
2 599,00 zł
3 299,00 zł
5 299,00 zł
7 795,00 zł
12 799,00 zł
Musisz być Zalogowany aby napisać komentarz.