FORGOT YOUR DETAILS?

USŁUGI SERWISOWE

Dla dostarczanego przez nas sprzętu świadczymy gwarancyjne i pogwarancyjne usługi serwisowe. Z doświadczenia wiemy, że sporą część problemów można rozwiązać zdalnie, bez potrzeby wysyłania sprzętu do nas, dlatego PRZED ewentualną wysyłką prosimy o wypełnienie poniższego formularza. Dzięki temu otrzymamy komplet informacji potrzebnych do wykonania naprawy lub zdalnego rozwiązania zaistniałego problemu.

Po wysłaniu zgłoszenia, pracownik serwisu skontaktuje się z Tobą i poinformuje o dalszych krokach.

UWAGA

PROSIMY O NIEWYSYŁANIE SPRZĘTU DO SERWISU PRZED WYPEŁNIENIEM ZGŁOSZENIA SERWISOWEGO I KONTAKTEM Z NASZEJ STRONY. INFORMUJEMY, ŻE PRZESYŁKI WYSŁANE BEZ UZGODNIENIA NIE BĘDĄ ODBIERANE I BĘDĄ ZWRACANE NA KOSZT WYSYŁAJĄCEGO.

WAŻNE INFORMACJE

PRZYGOTOWANIE
Urządzenia wysłane do serwisu powinny być czyste i pozbawione wszelkich dodatkowych elementów. Prosimy o niewysyłanie akcesoriów dodatkowych, szklanych platform, zapasowych szpul z filamentem, kabli zasilających ani żadnych innych elementów, chyba, że to właśnie ich dotyczy naprawa lub serwis poprosi o ich dołączenie.

PAKOWANIE
Urządzenia powinny być dostarczane do serwisu w oryginalnym opakowaniu transportowym wraz ze wszystkimi elementami zabezpieczającymi na czas transportu. W przypadku wysyłki w opakowaniu nieoryginalnym firma get3D ani gwarant (producent) nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe podczas transportu zarówno do, jak i z serwisu. W przypadku braku oryginalnego opakowania, możliwy jest jego zakup - prosimy o kontakt z biurem.

WYSYŁKA
Sprzęt dostarczany jest do serwisu na koszt użytkownika. Zwrotnie odsyłany jest na koszt serwisu w przypadku napraw gwarancyjnych. W wyjątkowych wypadkach istnieje możliwość osobistej dostawy i odbioru, w przypadku chęci skorzystania z takiej możliwości, prosimy o kontakt.

DIAGNOSTYKA I KOSZTY NAPRAWY
Informujemy, że przyjęcie sprzętu do serwisu wiąże się ze zryczałtowaną opłatą za wykonanie diagnostyki w wysokości 200 zł netto plus koszty transportu zwrotnego. Opłata ta nie jest pobierana w przypadku stwierdzenia przez serwis konieczności wykonania naprawy gwarancyjnej o ile dany sprzęt jest jeszcze objęty gwarancją producenta.

TOP