- DRUKARKI 3D
- SKANERY 3D
- FORMIERKI 3D
- MATERIAŁY
FILAMENTY
ULTRA POLIMERY
KOMPOZYTOWE
PODPOROWE
ŻYWICE
- AKCESORIA
- DRUKARNIA 3D
- POMOC
- BRANŻE
T: +48 42 630 50 50
Email: [email protected]
get3D Sp. z o. o.
90-319 Łódź, Wigury 21
Dla dostarczanego przez nas sprzętu świadczymy gwarancyjne i pogwarancyjne usługi serwisowe. Z doświadczenia wiemy, że sporą część problemów można rozwiązać zdalnie, bez potrzeby wysyłania sprzętu do nas, dlatego PRZED ewentualną wysyłką prosimy o wypełnienie poniższego formularza. Dzięki temu otrzymamy komplet informacji potrzebnych do wykonania naprawy lub zdalnego rozwiązania zaistniałego problemu.
Po wysłaniu zgłoszenia, pracownik serwisu skontaktuje się z Tobą i poinformuje o dalszych krokach.
PROSIMY O NIEWYSYŁANIE SPRZĘTU DO SERWISU PRZED WYPEŁNIENIEM ZGŁOSZENIA SERWISOWEGO I KONTAKTEM Z NASZEJ STRONY. INFORMUJEMY, ŻE PRZESYŁKI WYSŁANE BEZ UZGODNIENIA NIE BĘDĄ ODBIERANE I BĘDĄ ZWRACANE NA KOSZT WYSYŁAJĄCEGO.
PRZYGOTOWANIE
Urządzenia wysłane do serwisu powinny być czyste i pozbawione wszelkich dodatkowych elementów. Prosimy o niewysyłanie akcesoriów dodatkowych, szklanych platform, zapasowych szpul z filamentem, kabli zasilających ani żadnych innych elementów, chyba, że to właśnie ich dotyczy naprawa lub serwis poprosi o ich dołączenie.
PAKOWANIE
Urządzenia powinny być dostarczane do serwisu w oryginalnym opakowaniu transportowym wraz ze wszystkimi elementami zabezpieczającymi na czas transportu. W przypadku wysyłki w opakowaniu nieoryginalnym firma get3D ani gwarant (producent) nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe podczas transportu zarówno do, jak i z serwisu. W przypadku braku oryginalnego opakowania, możliwy jest jego zakup - prosimy o kontakt z biurem.
WYSYŁKA
Sprzęt dostarczany jest do serwisu na koszt użytkownika. Zwrotnie odsyłany jest na koszt serwisu w przypadku napraw gwarancyjnych. W wyjątkowych wypadkach istnieje możliwość osobistej dostawy i odbioru, w przypadku chęci skorzystania z takiej możliwości, prosimy o kontakt.
DIAGNOSTYKA I KOSZTY NAPRAWY
Informujemy, że przyjęcie sprzętu do serwisu wiąże się ze zryczałtowaną opłatą za wykonanie diagnostyki w wysokości 200 zł netto plus koszty transportu zwrotnego. Opłata ta nie jest pobierana w przypadku stwierdzenia przez serwis konieczności wykonania naprawy gwarancyjnej o ile dany sprzęt jest jeszcze objęty gwarancją producenta.