Słuchałeś nowego podcastu Talking Additive tworzonego przez ekspertów z firmy Ultimaker? Nie? To szybko zabierz się za nadrabianie braków. Już niedługo kolejny odcinek!
Podcast – o czym będzie mowa?
Seria podcastów uderzyła w cyfrowe fale radiowe! Słuchacze będą mogli dowiedzieć się jak technologia przyrostowa, wpływa na różne branże i organizacje. Posłuchać rozmów z przedstawicielami różnych gałęzi przemysłu, gdzie gospodarzem i prowadzącym jest Matt Griffin, dyrektor ds. komunikacji w firmie Ultimaker.
Kiedy i gdzie można usłyszeć Talking Additive?
Pierwsze trzy odcinki pierwszego sezonu Talking Additive są już dostępne. Nowe odcinki będą wydawane co dwa tygodnie we wtorek. Pierwszy sezon będzie się składał z 10 odcinków. Dotychczasowe odcinki znajdziesz na stronie Talking Additive, a także na różnych platformach, w tym Spotify, Google Podcasts i Stitcher.
Dlaczego podcast – i czego możesz się w nim nauczyć?
Talking Additive ma za zadanie świętować tzw. success story, a przez to dzielić się wiedzą otrzymaną od czołowych firm zajmujących się drukiem 3D. Posłuży jako bogate źródło wszystkich istotnych aspektów produkcji addytywnej, informacji o sprzęcie, materiałach i oprogramowaniu. Innymi słowy wszystko co musisz wiedzieć o druku 3D, poparte konkretnymi case study.
Są to rozmowy z partnerami, kontrahentami, sojusznikami firmy, o ich pomysłach, filozofii, sposobach działania i oczywiście sukcesach.
Jak mówi Matt Griffin: „To szansa, aby uczyć się od tych, którzy każdego dnia przeżywają transformację swojego biznesu, uważnie obserwują zmiany w przemyśle i podejmują niekiedy kontrowersyjne decyzje. To naprawdę świetne, że postanowili podzielić się swoim doświadczeniem z tymi, którzy dopiero planują rozpocząć swoją przygodę z technologią druku 3D! „
Dzięki prawdziwym historiom użytkowników drukarek 3D, będziesz miał okazję dowiedzieć się jak technologia druku 3D zmieniła cały ich ekosystem biznesowy.
Pierwszy odcinek Talking Additive
W inauguracyjnym odcinku nowego podcastu, posłuchasz rozmowy z przedstawicielem marki L’Oréal – światowego litera w branży kosmetycznej. Firma z założenia cały czas poszukuje innowacyjnych rozwiązań, które można wdrożyć w ich działalności. Zatem wytwarzanie addytywne w naturalny sposób wpisuje się w kulturę firmy. Dzięki temu usłyszysz w jaki sposób druk 3D odgrywa tak kluczową rolę w prototypowaniu i produkcji w firmie oraz poznasz 3 etapy wdrażania wytwarzania przyrostowego.
Mamy nadzieję, że dzięki tej krótkiej zapowiedzi udało nam się zachęcić Cię do przesłuchania pierwszego odcinka. Jeśli już jesteś po, pamiętaj, że pojawiły się już kolejne! Daj znać jakie są Twoje opinie! 🙂
Musisz być Zalogowany aby napisać komentarz.